در جریان سلسله پیگیریهای انجام شده جهت رفع مشکلات شهرستان خنداب ، نشستی با حضور محمد حسن آصفری ، نماینده مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با مردم منطقه و مسیولین برگزارشد.
شنبه، ۲ دی ماه، ۱۴۰۲
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های مستمر و مداوم پست برق شهر جاورسیان به بهره برداری رسید.
جمعه، ۵ آذر ماه، ۱۴۰۰